Infolinia: 881-718-713
Koszyk
My Cart 23
Ostatnio dodane
Razem

REKLAMACJE I ZWROTY

ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.
271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie
14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.
Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu prosimy wysłać towar na nasz adres korespondencyjny:
AllePaznokcie - Łowicz
Mateusz Pepłowski
Zduńska 26
99-400 Łowicz
e-mail : lowicz@allepaznokcie.pl

Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym,
zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.
Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.


ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym towarem na nasz adres korespondencyjny:
AllePaznokcie - Łowicz
Mateusz Pepłowski
Zuńska 26
99-400 Łowicz


REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE :

Towar reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.
Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.
Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.
Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).
Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .
Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.
W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .
Urządzenie należy dostarczyć czyste i w orginalnym opakowaniu.
Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.
Numer kontaktowy : 881-718-713

Please wait...